Saturday, December 31, 2011

Happy New Year ♥

Assalamualaikum guys,

Oke tajuk yang akan aq update malam nie sudah tetera di atas sana .
Korang semua jugak tahu kan yang pada pukul 12.00 nanti adlah Tahun Baru untuk kite semua.
Malam nie pada pukol 11.59 malam maka 2011 akan berakhir dan kite ucapkan good bye pada 2011 , dan ucapkan hye pada 2012 .

cop2 sebelom tu saye nak ucapkan Happy New Year pade korang semua . Korang semua mesti ada azam baru  bagi Tahun Baru yang akan menjelang beberapa jam lagi ? Apa azam korang ? HEHE xD , tegelAK kejap .
Aku pown ada azam baru jugak . Azam baru aku lebih mantap dari tahun 2011 .

           Azam baru aku :>

* Aku akan lebihkan masa untuk belajar daripada bermain
* Kurangkan menonton televisyen
* Kurangkan makan makanan yang tak berkhasiat ( azam kea nie , HAHA xD )
* Kurangkan bermain telefon ( mesej or call )
* Kurangkan bermain pesbuk , twitter or blogger 

Ini lha azam aku . Insyaallah aku akan laksanakan nye .
Sebelum aku tamatkan celoteh aku ini , sekali lagi aku nak ucapkan Happy New Year kepada korang semua.
Semoga azam korang semua dapat korang laksanakan .

      Kbyee ♥ ♥ ♥

0 comments: